يکشنبه ۴ آذر
انسان شعری از مهدی فروزنده
از دفتر ذهن یک انسان نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۱۵ شماره ثبت ۹۱۳۰۱
بازدید : ۶۱۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مهدی فروزنده
|
زخم ها یم قطره قطره
میان درد ها دریایی شد
گرگ ها نمکدان ها را نمی شکستن
وقتی انسان بود
وقتی انسان رام نشد
*******************
دوستت دارم
به اندازه آخرین قطره خون
قبل از مرگ
**************
به عاشقانه ترین بغض ها
به آخرین تشنج در حنجره
به آدمیت در پشت نقاب
به آه کشیدن های تکراری
به سکوت مبهم تاریخ
به خستگی های ممتد غم های پشت سر هم
به اشک های پنهان در خواب
باز خواهم جنگید
زندگی
****************
اندوه بزرگی ست
دیدن پرنده ای که آوازش آوای آزادی ست
و خود گرفتار دژخیمان انسان
مهدی فروزنده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بودند
دستمریزاد