جمعه ۲ آذر
بلبل شیرین زبون شعری از مرتضی خاوه
از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۴۲ شماره ثبت ۹۱۲۴۰
بازدید : ۴۵۵ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مرتضی خاوه
|
تو گلستان دل من , تو سفیرِ مهربونے
تو فرشته ی خدایے بلبل شیرین زبونے
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید