عزیزِدلها ، امام هشتم
بازم دلم ، هوای تو داره امام هشتم
باز هوایی شده ام برای حس وحالِت
شاهِ دلم ، عزیز دلها ،
آقا امام هشتم
کبوترا ، میونِ این صحن قشنگ
گاهی شبیخون میزنن، راهی میشن به حرم
دلِه دیگه ، بی قرارَن ، تقصیر که ندارن
دل تو دلِ تک تکشون نمونده
دِلا به تو چسبیدن ،
میونِ سینه های تنگ ، دلی دیگه نمونده
میونِ این هیاهو
بالای مرقد که نگاهم افتاد
کبوترارو دیدم ، کبوترای بیدل
همه ، نوکاشون باز و بسته میشد ، ولی
گم شده بود صداشون
میونِ این هیاهو
مطمئنم خدارو ذکر میکردن
بق بق بقو میکردن
غلط نگفته باشم
در میزدن به درِ خونه ی خدا
به لهجه های خودشون خدارو،
دائم صدا میکردن
" دق دق ، هو "
" دق دق ، هو "
خدا میونِ این حرم پُرشده
ببین چه شورشی ست در اون
میونِ غوغای حرم ،
حماسه ی دل شده
اوجِ طواف ست اینجا
آدما روی زمین
کبوترا رو هوا
حرصِ رسیدن به رضای خدا ،
نام عزیزِ رضا
راضی ام کرده به رضای خدا
ابلیسِ لعنتی هم ،
که بهر گمراهی ، اسوه شده
ازاینهمه تقدس، ترسون شده
ببین که نیست ! رمیده و گم شده
چه صحنه هایی ست اینجا
شادی و شوری ست اینجا
دلم چه عاشق شده
ز تک تکِ اینهمه ماجرای عشق و عاشقی
ازهمه صحنه های شور،
ازهمه دلهای رهسپار، به جاده های عاشقی
ذهنم چه زیبا شده
اگرچه خونه م اما ، امام رضا !
یاد تو در سرم هست
اینهمه گنجِ باصفا، تمومِ خاطراتش
مثل روز روشنه برام ،
تک تکش در سرم هست
امام رضا دعا کن !
ویروسی خیلی وحشی
قاتل جونها شده
خدا کنه به لطفِ انوارِ خوش ات ،
به لطفِ انفاسِ خوش ات
بشنویم اون قاتلِ زشتِ جونها ،
خودش بزودیِ زود ،
نقشِ بر آبی شده و ،
خودش به خودکشی یا مرگ
مُرده یا مقتول شده
بهمن بیدقی 99/7/10
بسیار بجا و زیباست
امید که هر چه زودتر شر این بلای آسمانی از سر مردم زمین کم شود
شهادت سلطان دین حضرت امام رضا (ع)
را تسلیت عرض مینمایم