يکشنبه ۴ آذر
قلموی عشق شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۶:۳۷ شماره ثبت ۹۱۰۸۶
بازدید : ۲۲۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
قلموی عشق
عجب مدلِ جالبی ساختی ،
برای تابلویی ازخودت ، حوری
کلاهِ انگلیسیِ قشنگ ، بر سر
انداخته ای به صورتت توری
به گوش های ظریفت زده ای
گوشواره های طرحِ زنبوری
بر گردنِ کشیده ات جاریست
یک سینه ریزِ حبه انگوری
لباسِ سبزت ، طعنه میزند به بهشت
تشابه است ترا به یک حوری
شناورست دراین فضای خوش
نوای دلنشینِ سنتوری
توقع داشتم ببینمت زیبا !
ولی نه اینهمه ، نه اینطوری
اگر دقیقاً ترا درتابلوام بکشم ،
دگر برآن بهایی متصور نیست
بهاء و ارزشِ ماورایی و ،
از فکرها دوری
انگار کشیده شده باشد با قلموی عشق
بر تابلوی عالم ،
یک نوری
بهمن بیدقی 99/6/27
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام بزرگوار ممنونم از نظر لطفتان . بسیار محبت دارید. | |
|
باسلام وعرض ارادت استاد بزرگوار بسیار ممنونم از حضورتان که بسیار برایم با ارزش است و باعث مباهات سلامت باشید در پناه خدا | |
|
باسلام وعرض ارادت استاد بزرگوار بسیار ممنونم از حضورتان که بسیار برایم با ارزش است و باعث مباهات سلامت باشید در پناه خدا | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
باسلام و عرض ارادت آقای قنبرپور بزرگوار سپاسگزارم از لطف بیکرانتان سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه ای زیباست
سرشار از احساس
دستمریزاد