جمعه ۲ آذر
درختای باغ شعری از سیماه قاسم نژاد
از دفتر سیماه نوشت نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۰ شماره ثبت ۹۰۹۹۳
بازدید : ۳۲۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سیماه قاسم نژاد
آخرین اشعار ناب سیماه قاسم نژاد
|
درختای باغ میدونن
همه خاطره هامونو
جای همه قدم هاتو
شمردن ستاره هامونو
فقط بارون میفهمه
چقد ابرا نفس گیرن
یه چیز تازه فهمیدم
زنابی عشق میمیرن
چقد خوب شد رفتی
تو بارون چه زیبایی
پشت پرده اشکام
هنوز بی منطق اینجایی
درختای باغ میدونن
کی بیشتر عاشقی کرده
خونه این زن پر از عطره
پر از یأس های یه مرده
|
نقدها و نظرات
|
ممنون 🌹 شما هم موفق باشید🌹 | |
|
سلام بر شما🌹خوشحال شدم که موجب لذت برندنتون شد🌹انرژی خوبی گرفتم سپاس🌹 | |
|
ترانه هست به هر حال سپاس گذارم🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید