يکشنبه ۴ آذر
پَر شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ شماره ثبت ۹۰۹۱۳
بازدید : ۲۷۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
پَر
سَبُک میشوم به هنگام نماز
همچون پَر
سِیر میکنم ،
مابینِ زمین وآسمان
همچون پَر
روح ، وقتی عاشق است
پُر است ازحس رهایی چون پَر
ورنه با گناه ،
فقط سنگینی ست
میسوزد ، به اخگری
بیچاره پَر
بهرِ اینست که کودکان
می پرانند ، سیاهی را ز بازی هایشان
در بازیِ کودکانه ی کلاغ پَر
کاش پَرهامان نسوزد با حماقتهایمان
این دو بالی که ، تناسب دارد با اوزانمان
چه سفیدست ز تقوا روحمان
پُر از دانه های پَر
یکعالمه زیبایی پُر است ،
درهمه ی رگ های پَر
احسنت بر اینهمه سلیقه و ،
احسنت ، بر اینهمه قشنگی
درود بیکران ،
برخالقِ پَر
بهمن بیدقی 99/5/18
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ارادت بزرگوار سپاسگزارم از نظر لطفتان محتاج دعا هستم | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام بزرگوار سپاسگزارم از اینهمه محبت سراسر سبزتان لطفتان بیشمارست | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از نظر سبز و سراسر محبتتان بینهایت لطف دارید سلامت باشید . درپناه خدا | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام بزرگوار سپاسگزارم از نگاه سبزتان ممنون | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از نظر سبز و سراسر محبتتان بینهایت لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
عبادات قبول
التماس دعا