جمعه ۲ آذر
حال بد شعری از بهنود کیمیائی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۲۹ شماره ثبت ۹۰۸۵۴
بازدید : ۵۲۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهنود کیمیائی
|
یک زمانی دلم دیوانه بود....
سرخوش و مست بودم....
گویی وجودم میخانه بود....
آدم ها نشستند و تیرم زدند....
کم نیاوردم،عمیق تر زدند....
جای زخمم را رنگ غم زدند....
از عشقم تا دشمنم نشستند و زنجیرم زدند....
در قلب سیاهم دوست و دشمن بدند....
،،،،،
من نمیگویم حالم بد است....
حال من از بد هم بدتر است....
یاد گرفتم تنهایی از هرچیز، بهتر است....
هیچکس نباشد ، درد هم کمتر است....
روزگارم از زخم عمیق هم زخم تر است....
روح و روانم از شیشه شکسته،خوردتر است....
خستگی هایم از خستگی های کارگر بدتر است....
ناامیدم این خودش از هر چیزی بدتر است....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ای شاعر زیبا کلام
ای دوست با مرام
شعر ناب سرودی
می کنم بر تو سلام