جمعه ۹ آذر
شریک زندگی شعری از حمید غرب
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ شماره ثبت ۹۰۷۶۷
بازدید : ۴۵۲ | نظرات : ۱۶
|
|
بنا دارم به جان عشقی خریدن
|
|
قرین زندگی یاری گزیدن
|
اگر غم وسعت گسترده دارد
|
|
به شادی خرمنش آتش کشیدن
|
به تنهائی سپردن غصه ها را
|
|
ز دنیای تجرّد دل بریدن
|
در این سودا هوای بال کردن
|
|
بدان تا آخر دنیا پریدن
|
شکاری از همای بخت کردن
|
|
به یُمنش طعم خوشبختی چشیدن
|
رهی با همرهی آغاز کردن
|
|
سفر را خوش سرانجامی رسیدن
|
به روی زندگی چشمی گشودن
|
|
سعادت را درون خانه دیدن
|
برای خاطرش از جان گذشتن
|
|
دلم با گرمی عشقش طپیدن
|
کمند زلف او در پای دیدن
|
|
رها از فکرت روزی رهیدن
|
محبت را از اول دوره کردن
|
|
سرود عاشقی از دل شنیدن
|
خدای عشق را رخصت گرفتن
|
|
ز بستان بهارش غنچه چیدن
|
شبی خورشید اقبالم برآید
|
|
به ره چشم انتظارم تا دمیدن
|
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیبا بود