شنبه ۳ آذر
راز موریانهای شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ شماره ثبت ۹۰۳۵۳
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
موریانه ها به جانم زده اند
دیر یا زود فروخواهم ریخت
با ظاهری آباد و آراسته
با باطنی ویران و آشفته
چونان نارونی استوار و آفت زده
در پس سال های دود ...
ایستاده می میرم!
و راز این سالیان را تو می دانی!
تویی که هستی و
نیستی...!
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
درودا جناب استکی دلنشین حضور شماست سپاسگزارم از دقت نظرتان استاد
| |
|
درودا استاد استکی گرانقدر سپاس از دقت نظرتان برقرار باشید | |
|
ممنونم جناب شریفی لایک ب حضور سبزتان | |
|
درود بر شما زیبایی در نگاه شماست | |
|
درودتان باد عالی حضور شماست پاینده باشید متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر معنی
سرشار از احساس
دستمریزاد