غم و غصه گرد د شکست بدن
تو از کار و کو شش نیارش سخن
چه بس کار نیرو به بخشد تو را
که از فکر و غصه شود خسته تن
همه روز گارت به ایزد سپار
مگو صبح وشب مال و اموال من
اگر سجده کردی خدا را توخالص به و قت
گشاید به رویت زفضلش دریبس حسن
فتحی ..تختی.. شهریو ر 1399
هجری شمسی
آموزنده و زیبا بود
دستمریزاد
موفق باشید