يکشنبه ۲۷ آبان
کفش هایم میگریستند شعری از علی چکاو(شایراد)
از دفتر چکاوک نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ۲۱:۵۶ شماره ثبت ۸۹۸۰۹
بازدید : ۳۸۲ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر علی چکاو(شایراد)
آخرین اشعار ناب علی چکاو(شایراد)
|
نام قطعه:
کفش هایم میگریستند
.
سال هایی که پشت سرنهادم
و لحظه هایی که فرسنگ ها
از تو دور بودم
شاید اشک نریختم
اما راضی به جدایی از تو نبودم
حتی ذرعی
اما سوال اینست که
تنها چشم است که میگریستد؟
یا برگه های زخمی که با جوهرخویش
میگریستند
کوه هم هرچند از سنگ است
سنگ هایش میگریستند
اسمان با بارانش
هروقت که بخواهد اشک ها را روانه میکند
و قطرها میگریستند
اما من یک مردم با غرور مردانه هم
من هم میگریستم
اما فرق داشت اهش از قلب بود و
و ریزش از کفش های گِلیم
همان لحظه زیر باران
که گفتی خدانگهدار
چشماهیم درد کشیدند
و کفش هایم میگریستند
علی چکاو (شایراد)
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون | |
|
سلام خیلی ممنون | |
|
تشکر | |
|
سپاسگزارم | |
|
خیلی ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید