يکشنبه ۴ آذر
فصل سبز شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ۱۸:۴۸ شماره ثبت ۸۹۸۰۵
بازدید : ۳۷۷ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
زمین به دهانت
چشم دوخته
باران بیا
خیمه ها را
در آغوش بکش
با سرانگشتان تَرَت
به تاریخ این واقعه
شهادت بده
شانه های زمین
با خود این رنج
تا به کی بِکِشَند
دست های بر آسمان!
دیده های بر خاک!
دل های سوخته!
باران بیا
بزن به سینه ی سوخته ی دشت
چشمِ تنگِ زمانه را کور
سوار در باد را
در دیده بنشان
به همه ی فصول دلم
سبز ، سبز
✒#مینا_یارعلیزاده
|
نقدها و نظرات
|
سلام مینابانو شعرقشنگتون یادآور این بیت بود برام : نیاباران ... زمین دیگر پذیرای قشنگی نیست حسین لب تشنه بودَش تو چرا آخر نباریدی؟! | |
|
صل الله علی ثارالله اباعبدالله الحسین و محبانه اجمعین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان سبز
شاعر بزرگوار
درودبرشما