جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امید کیانی (امید)
آخرین اشعار ناب امید کیانی (امید)
|
گــفــتــم ایــن بــار هم بــے خــیــال و بــے خــیــالــ...!
عــمــری خــیــلــِ قــاضــیــان خــیــالــم را ســتــانــد...!
✍️ #امــیــد_ڪــیــانــیــ
#بــداهه
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عــــرض ارادت و ادب بانوی گرانقدر🍃🌺🍃
ظهـرتـــــونـــــ بخیـــــر
بهتــــــــــرینها نصیبتونـــــ
مهرتان را سپاس
💫🌹💫🌹 | |
|
ســــلام ودرود آقا دانیال دوست عزیزم
روزتان درخشـــــان بهترین احوال درانتـــــظارتون
حضـورتان سبـــز🍃🍃🍃
لطفتان را سپاس 🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلامــــــ و عرض ادب آقای محرمپور عزیز شاعر گرانقدر
روز تــــــــون همرنگ زیباترین گلهااا
مهر الهی پای برگ برگ آرزوهاتـــــــــ
لطفتان را سپاس
🌺🌺🌺🌺 | |
|
درودها گرانمهر جناب نیکوفر فرهیخته شب زیباتون بهترین لطف نگاهتون رو همواره سپاس چشمانتان، قشنگبین و زیبانگرست 🌺🌺🌹🌹 | |
|
💫💫💫💫💫💫💫💫💫 سلااام و احترام شاعر گرانقدر، عزیز و نازنین🍃🌼
شبتون مـــــــزین به نگاه مستانہ حضـــــــرت دوست
حضورتون جاااوید 🍃🌹🍃🌹🍃🌹
ممنون که به امید بهترین نمره را با مهر، مهر کردید🌹🌺🌹🌺
جناب فتحی الان داشتم شعر زیباتان را میخواندم که با عرض پوزش بداههای را در مورد شعر اخیرتان در صفحه خودم(؟: گرچه مرتبط بود ولی طنزآمیزه و با فضای شعر شما سازگاری نداشت، گفتم زین جهت بی ادبی نباشه)تقدیم میکنم...
باورتون میشه ۴ بار نت قطع شد، آخرین بار خوبه کپی کرده بودم. البته این قطعیهای ملالآور باعث شد مصرع آخر دوگونه بتراود (که گویند عدو (نت پر سرعت....! )سبب خیر شود اگر خدا خواهد) به هر حال تقدیم مبارکتان
شنیدم که حسن باز سخن گفت بر مسند دولت خویش سخن گفت
گفتا کرونا دیگه رفتنی نیست خونه خاله را دیگه دیدنی نیست (آش خاله را دیگه خوردنی نیست) 😅😅 آش خاله😅 که دیگه واقعا به تهدیگ رسیده!
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودها
بداهه زیبا و دلنوازی بود
قلمتان نویسا