سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      زندان

      شعری از

      علیرضا زندیان متخلص به شب

      از دفتر تابستان نوع شعر مستزاد

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ۲۰:۱۹ شماره ثبت ۸۹۴۲۳
        بازدید : ۴۳۱   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علیرضا زندیان متخلص به شب
      آخرین اشعار ناب علیرضا زندیان متخلص به شب

      بی تو پر از گریه شدم اما تو رفتی          بی تو غمی مرده شدم اما تو رفتی
      گفتند بی تو من شدم بی جان و مجنون          من در خودم زندان شدم اما تورفتی
      زندان تو جایِ قشنگی بود جانا          بی تو چگونه سرکنم، اما تو رفتی
      گفتم درو دیوار هم زندان من بود         من بی تو بی زندان شدم اما تو رفتی
      ماهی شدم دریای غم بودی و ماندم          دریای بی ماهی شدم اما تورفتی
      صبری در این خانه نماند هیچ جز تو          من میروم زین پس بگو اما تو رفتی
      حالِ بدِ مجنونِ ما لیلی دوا بود          غم بود و من مجنون شدم اما تو رفتی
      بی تو بیابانی دگر باران ندارد          باران شدم چترت شدم اما تو رفتی
      از بودنت من بیش از این دیگر نگویم          صبری نماند از تو همان بهتر ک رفتی
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱
      به شعر ناب خوش آمدید
      موفق باشید خندانک
      آرزو عباسی ( پاییزه)
      سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ۱۳:۴۴
      درود بر شما ادیب بزرگوار
      خوش آمدید خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ۱۸:۵۱
      خوشآمدید
      شعرتان
      بردل ما نشست
      همیشه سرافراز باشید
      درود بیکران
      خندانک خندانک خندانک
      علیرضا زندیان متخلص به شب
      پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ۰۰:۱۶
      ممنون
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0