شنبه ۳ آذر
نیاولی بیا شعری از علی برهانی(ودود)
از دفتر یاران کربلا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ۱۷:۲۳ شماره ثبت ۸۹۳۴۵
بازدید : ۳۸۶ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر علی برهانی(ودود)
آخرین اشعار ناب علی برهانی(ودود)
|
الاهم اجعل لی فرجا و مخرجا
خاب دیدم رشته کوهی مجلس عضا گرفته
،.،،/،.،،/،.../،.،.
کوه مداحی دم از عباس کربلا گرفته
سنگ اشکم را نکند ان شور سیلابی کوه
تا که یادم امد انجا دختری شفا گرفته
اولین حاجت روا ان دختر سه ساله بود
دست هایش، دست هایش تشتی از طلا گرفته
خاب دیدم نیزه ها در جای جای کربلا
با لعاب خون و اتش رنگی از جلا گرفته
کاروان اسرا مانند ابر تیره بود
پای بیماری به زنجیر، رنگی از خدا گرفته
بوته ها آغشته در خون، رد پای یک سه ساله
رد پایش ذکر بابا آید و بیا گرفته
خاب دیدم میزدم خود را به خاب کوفه ای
خواهشا مهدی نیا ، این وعده ها وبا گرفته
|