سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    زبان پاییز

    شعری از

    هومن کوچک پور

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ شماره ثبت ۸۹۲۲۳
      بازدید : ۲۸۵   |    نظرات : ۹

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر هومن کوچک پور

    زبان پاییز فرق می کند
    صبح..
    نه با رقص باد
    نه تشعشع لیمویی آسمان
    بلکه با صدای باران بیدار می شوی....
    اما از درد های دیشب...
    چشمانت هنوز خیس باران است...
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۴۲
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا بود
    خندانک
    هومن کوچک پور
    هومن کوچک پور
    يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۸:۱۸
    ممنونم استاد بزرگوار،همین که گوشه چشمی به دست نوشته بی ذوق حقیر داشته اید مایه افتخار بنده میباشد خندانک
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۳۶
    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    سلامی می دهم ای یار جانم
    که جانم بر قدم های تو باشد
    ندایی می دهد اندر درونم
    قلم دست توانای تو باشد
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    هومن کوچک پور
    هومن کوچک پور
    يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۸:۲۲
    استاد عزیز جناب دزفولی گرامی
    ممنونم از حسن نظر حضرتعالی،بنده نوازی فرموده اید،این کوچکدر محضر شما باید سال ها درس پس بدهد.روحیه ام را دوچندان کردید..سپاس
    ارسال پاسخ
    فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
    جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ۰۵:۴۶
    درود بر شما بزرگوار
    بسیار زیبا بود
    برقرار باشید ادیب و شاعر گرامی
    🌼🌼🌼
    هومن کوچک پور
    هومن کوچک پور
    يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۸:۲۳
    استاد فخرالدینی گرامی
    تمجید حضرتعالی مایه مباهات بنده گردید..سپاس
    ارسال پاسخ
    نسرین حسینی
    دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ۲۲:۱۸
    بسیار زیبا بود

    درودها برشما قلمتون مانا
    هومن کوچک پور
    هومن کوچک پور
    سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷
    ممنون از شما البته به اعجاز مسیحایی شما نمی رسد خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    مجتبی شهنی
    جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۳۰
    درود بزرگوار خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0