حق با توست
هنوز میتوان به سبزینه های سترگ خیال لبخند زد
نگاه کن هنوز آفتاب سر ساعت طلوع میکند
هنوز میتوان با ترنم گلواژه های عشق به رقص آمد
گوش کن این صدای شمس است ...هو ...هو یا شاه مردان
خدای من ابرها هنوز هم پاییز را بغض میکنند
آه خدای من چقدر خوشبختی خوب است
چقدر چای دارچین تو سرمای سوزناک غروب پاییز میچسبد
وای اینهمه بهانه خوشبختی ....
نگاه کن من میتوانم شعر بنویسم
خدای خوبم خدا را شکر که هستی
حق با تو بود ای یار ای یگانه ترین یار
گیرم داروین مرا به کرمها دو سر آب های گرم تشبیه کند
اصلا گیرم سینگ جی هیچ قاره آمریکایی را کشف نکرده
همین که بهار هنوز شکوفه میدهد کلی خوشبختست
کم مانده از شادی فریاد بزنم
آهای نوسترآداموس مهم نیست در ذهن نقاشی هایت چند برج دو قلو برن رو هوا
همین که خدا هست. آسمان هست.ستاره های درخشان .ماه
آه چقدر بودن زیباست
چقدر خندیدن زیباست
من تا آخر دنیا خوشحالم
سبک مثل بادبادکی که به خدا دست تکان میدهد .رها و آزاد
انگار همه چیز جزیی از همه چیز است
انگار تنها یک صدا یک لبخند یک نگاه یک وجود همه عالم را پر کرده
احساس میکنم با آقای ته باغچه قرابتی دیرینه دارم
همه شبیه من شدند من شبیه همه
سلام زندگی سلام آسمان
چقدر خوبه همه آدمها لبخند براشون یه معنی داره
عشق همه جای دنیا عشقه
گیرم این وسط چند تا تیر و ترقه ای هم باشه
اصلا چه ایرادی داره آدم شاد بمیری
شاد زندگی کنی
اصلا چه ایراد داره آدم با شادی و مهربانی خداحافظی کنه.
مهم فلسفه خداست
بودن یا نبودن سفسطه این است
هیچ نبودنی نیست
هست شدیم که هست باشیم
مهم نیست زیر خاک بالای خاک
آسمون یا زمین
مهم مفهوم جاودان وجودی ماست
کسی چه میدونه شاید زندگی همین باشه "
وقتی خدا هست ...خوشبختی هستی .لبخند هست ...بودن هست ....
دروغ چرا نبودن تو جزو همه این خوشبختی ها نیست
اصل چه ایراد داره گاهی هم به خاطر نبودن اونی که باید بود یواشکی یه ذره هم غمگین باشی....
خدایا چقدر حال همه ما خوب است ...
باور کردن و نکردنش ....گردن اونایی که میگن
چی گفتم ........
تا خوشبختی دیگه خوشبخت بمانید
فلسفی بسیار زیبا و شورانگیز بود
امید بخش
دستمریزاد