جمعه ۲ آذر
عِقاب شعری از سینا سجودی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۴۶ شماره ثبت ۸۸۸۲۹
بازدید : ۴۲۸ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب سینا سجودی
|
خسته از حیاتِ تکراری
خسته از هجومِ غم هستیم
از فلــک امانتـی داریم
ظاهـراً که از ازل مســـتیم!
مدّتی به عالمی فانی
مبتـــلا شویم و پالــوده
ای خدا توقّعی داری
از جمـــاعتی گِلآلوده؟؟!
عمـــرِ انـدکــی کـه در دنیـا
بهرِ نسیهای به ما دادند
ساعتی شنیّ و کوچک بود
ذرّههـا نذیــرِ میعــادند!
رفتوآمدی که ما داریم
لکّـــــهای درونِ دریاهاست
انحـــــلالِ لـکّههــا آیـــا
از کرانـــههای دریـا کاست؟؟!
غصّــهات ولی ندارد ســود
چارهای بهجز تلافـــی نیست!
پس عِقابِ سختِ دنیا باش
عاشقانـــه میتوانـــی زیست!
#سینا_سجودی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما دوست عزیز از لطفتون بسیار سپاسگزارم افتخار دادید جاودان باشید و در پناه حق | |
|
درود بر شما متشکرم | |
|
هزاران درود بر شما دوست عزیز ممنونم از محبتتون لطف دارید زندگیتون سرشار از عشق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ای خدا توقّعی داری
از جمـــاعتی گِلآلوده؟؟!