سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر امید کیانی (امید)
آخرین اشعار ناب امید کیانی (امید)
|
همه اش من شده بودم،
انگاری یک روح در دوکالبد،
فکر و ذکرش، منش و کردارش و آنچه را بر یک عاشق واقعی سزاست بر او متصور بود.
جنون آمیز، عشق می ورزید،
گویی دگر آدمی در این جهان نیست...
روزی نمی دید مرا،
گریه هایش،
چشمان زیبایش را
چو چشمه ای
به خروش وا میداشت...!
قربون صدقه هایش بر محبت مادرانه برای طفل شیرخوارش پیشی می گرفت...!
و من متحیر زین عشق...!
تا آمدم ک آغوش را برایش بگسترانم،
صدای حی علی الفلاحِ مؤذن بر گوشم طنین انداز شد...
آری آری، همه اش خواب های شبانه بود و رویای شاعری به سرم...
|
نقدها و نظرات
|
سلام هاا و سپاس هاا مچکرم از نظر و لطفتان
با آرزوی سلامتی 🌹🌺 | |
|
پــســتــه شــیــریــن دهنــان بــر نــظــرمــ ذره اے نــشــڪــفــت عــســلــان بــرنــظــرمــ خــنــده اش بــســیــار بــر دل نــشــســتــ همــچــو مــرواریــد صــدفــان بــرنــظــرمــ
✍️ #امــیــد_ڪــیــانــے #بــداهه
درودی بی کران و سپاسی مجدد پرفکت زیباتان هست که زیبا بیند دلنوشته بداهه ای بنده را🌹🌺🌹🌺
| |
|
درود بی کران و دگربار لطفتان مستدام قلمتان مانا مهرتان را سپاس 🌺🌹🌺🌹🌺 | |
|
درودی بی کران بر جناب انصاری ادیب فرهیخته نگاه پر مهر و لطف بی کران تان نوشته ما را زیبا دید باشد ک بتوان قلم و علم را تواما نگاشت و برافراشت برای اعتلای سرزمین مان ایران 🙌🌹🙌🌹🙌🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
دستمریزاد
موفق باشید