يکشنبه ۴ آذر
کوه دماوند شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۴۷ شماره ثبت ۸۸۳۶۳
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
شکایت دارم از دست خداوند
چرا ویران کنند کوه دماوند
دماوند ریشه ی دیرینه دارد
که تاریخ جهان در سینه دارد
چه نا انسانی با او کینه دارد
دماوند کوه و قصدی هم ندارد
که نشان از ره مدینه دارد
هزاران سال او آیینه دارد
برای نسل ها آتیه دارد
چرا او دشمن بد کینه دارد
به درگاه خدا امید دارد
برای دشمنش نفرین دارد
بروی سنگ نامش را نگارد
برایش دوستان جان میسپارند
|
نقدها و نظرات
|
دوست عزیز سپاس گذارم | |
|
سپاسگذارم درود بر شما | |
|
ممنونم از شما | |
|
آب از سر گذشته است نه شنیدن و نه گفتن دارد متشکرم | |
|
درود بر شما جوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مرگ بر کوه خواران