سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      قفس

      شعری از

      مهدی قناتی

      از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ۰۰:۲۶ شماره ثبت ۸۷۳۴۸
        بازدید : ۴۵۶   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی قناتی
      آخرین اشعار ناب مهدی قناتی

      ای مرغ دیوانه قصیده نخوان
      به امید بهار در این وادی نمان 
      تکه نان ها بوی خون می دهند 
      خنده این مردمان نوای جنون می دهد
      عاقب در قفس جهالت می‌مانی 
      تو در زجه آن ها در خیال نغمه خوانی 
      پشت نقاب لبخند تذبیر است 
      وجدان این مردمان اسیر و لعین است 
      پنجره باز می شود با نوای نان 
      در قفس می میرد شوق پرواز 
      تو ماندی و زجه های زیبایت 
      با هر اذان قلبت نجوای شیون می خواند 
      عصر شد و چشمانت اسیر غروب شد
      پنجره باز بود و بال و پرت زمین گیر شد
      به زجه هایت لبخند می زنند 
      بنگر که در بازار غرورت را می خرند 
      عاقبت معشوقه ات قفس شد 
      با تکه نانی وجودت اسیر هوس شد 
       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸
      بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
      جسارتا اشتباه تایپی نداشت؟ خندانک
      مهدی قناتی
      مهدی قناتی
      دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ۲۳:۳۵
      شما به بزرگی خودتان ببخشید
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۱۲
      باسلام فراوان
      خواندم ولذت بردم
      قلمتان همیشه جاودان بادا
      شاعر بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک
      فریبا غضنفری  (آرام)
      دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ۱۶:۳۳
      درودتان زیباست 🌹🌹🌹
      جلیل میاحی
      سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ۱۵:۰۳
      درود شاعر گرامی جناب قناتی
      بسیار زیبا و عااالی
      پیروز باشید
      خندانک خندانک خندانک
      فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
      چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ۰۵:۰۴
      درود بر شما بزرگوار
      قلمتان مانا
      برقرار باشید
      🌷🌷🌷
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0