جمعه ۲ آذر
بیشرف با بیشرف شعری از علی برهانی(ودود)
از دفتر مرگ نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۲۳:۴۵ شماره ثبت ۸۷۳۴۶
بازدید : ۳۴۹ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر علی برهانی(ودود)
آخرین اشعار ناب علی برهانی(ودود)
|
یاهادی المضلین
شعله ی سردم که باید زیر خاکستر شوم
،..،،.،،،.،،،.،
خنده ی تلخم که شاید روی ان اختر لبم
دود قلیانم که دیگر طعم تلخش پوک نخورد
چون ته سیگار در دیوار ،کس من را نبرد
باد پاییزم که هر جا میرود زرد است و خون
مست رقاصی که شاباشش نمیابد فزون
ننگ فامیلم و یک اوزلت نشینی گوشه گیر
پیرمردم پیرمردم پیرمردم پیر پیر
انکبوتی ساز ناکوکم شکارش کرده است
روح بیماری که نعشش بی کفن بی پرده است
خاک بر سر تر زه من پیدا نمیگردد بگرد
جن زه من میترسد از بس لاشه ام گردیده سرد
تا تو بودی در دلم من هم کسی بودم طرف
باز با باز است و گاهی بی شرف با بی شرف
علی برهانی
|