يکشنبه ۲۷ آبان
قرار بیقرار شعری از رضارضایی ( بیقرار)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ۱۸:۲۸ شماره ثبت ۸۷۳۰۴
بازدید : ۴۷۷ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر رضارضایی ( بیقرار)
آخرین اشعار ناب رضارضایی ( بیقرار)
|
ترنّم های شبنــــم در بهــــاری
شـرابی باده ای تو غمگساری
طلوعِ صبـحِ صادق در سپیـــده
گـواهی بر شکـوهِ لاله زاری
تو ترکیبـی ز تصنیفِ هَـــــزاران
تسلّیٰ بخـــشِ دلهــای نزاری
تو در اوجِ غـــزل ها لانه کردی
تخلّـص های شعــرِ بی شماری
قنـوتی قامــتِ رعنـــای دل را
به گاهِ عاشقــی آئینــه داری
تو طعمـی تازه در تلخیِ ایّام
چو نوشی در میانِ نیش و خاری
تو چون خوابِ سحرگاهان لطیفی
قـــراری بر دل هر بیقـــراری
#رضارضایی« بیقرار »
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و ارادت
زیبا نگاهید
سپاسگزارم بزرگوار
🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب و ارادت استاد
سپاس بابت بذل توجهتان
و ممنونم بابت بداهه ی زیباتون
امید که قابل این لطف باشم
پایا باشید و مانا
🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب و ارادت
زیبا نگاهی بزرگوار
سپاس بابت بذل توجهتان
🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید