سه شنبه ۲۹ آبان
شعر کوتاه شعری از زهراجعفرزاده پهنوار
از دفتر رهایی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ شماره ثبت ۸۶۸۰۶
بازدید : ۳۳۷ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر زهراجعفرزاده پهنوار
آخرین اشعار ناب زهراجعفرزاده پهنوار
|
دل تنگ شوی
محو تماشای رخ ساعت دل سنگ شوی
با گذر از ساعت دل سنگ ،خودت سنگ شوی
سنگ شوی ....
*****
تو مرا رنجاندی ،
و نمی دانستی
پسِ آن خنده از عمق وجود
پسِ آن قهقهه ی شیرینم
چه شکستی خوردم
که صدایش همه عالم لرزاند
**الهام گرفته از شعر سیب حمید مصدق
*******
تو به من میگویی
که چقدر ، قلب بزرگی داری
من به تو میگویم
من به اندازه عشقی که به چشمان تو در دل دارم
صاحب قلب بزرگی هستم....
****
**سه قطعه نوشته دلی که برای من ارزشمند بودند و به خاطر کوتاه بودن در قالب یک متن ارسال نمودم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد سپاسگزارممم۰🌺🙏 | |
|
درود ها استاد بزرگوار 🙏🙏🌺🌺 | |
|
سلام و عرص ادب و احترام سپاسگزارم 🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود بر بانوی بزرگوار سپاااس گزارم 🌺🌺🙏 | |
|
درود بر شما سپااااس گزارم 🙏🙏🌺 | |
|
درود استاد سپاسگزارم لطف دارید ۰🙏🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید