يکشنبه ۴ آذر
پاسخ به دوستِ کافرم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۴۵ شماره ثبت ۸۶۷۹۹
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
پاسخ به دوستِ کافرم
اگر قطره های پرطراوتِ باران ،
درجهان نبود
همه جا خشکی بود
من هم مثل تو
به عشق ،
شک میکردم
اگر خشکی نبود
همه جا دریا بود
من که ماهی نیستم با آبشش
به سیلِ مِهر،
شک میکردم
اگر بیماری بود
شفا نبود
به طبیبِ دل مجروحان ،
شک میکردم
اگر تنها غم بود
لبخند نبود
به امید ، شک میکردم
اگر رفتنی نبود
فقط ، ماندن بود
التماسِ زن و مرد هزاران ساله را ،
میشنیدم که : " دگر، زندگی نمیخواهیم
درونمان ،
پُر ازیکعالمه زجر، درد و رنج است "
به رهایی ،
شک میکردم
گرهمه جا سیاهیِ ظلمت بود
صبح نبود
به دنیایی از نور،
" به خدا قسم " شک میکردم
بهمن بیدقی 99/3/14
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار تشکر از نگاه پر محبتتان | |
|
باسلام وعرض ادب واحترام بزرگوار سپاسگزارم از نظر مملو از مهر و محبتتان همیشه سلامت باشید | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاسگزارم از محبتتان همیشه سلامت باشید | |
|
باسلام وعرض ادب استاد بزرگوار سپاسگزارم از محبتتان همیشه سلامت باشید | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان درپناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و موثر بود
دستمریزاد