شنبه ۳ آذر
باور شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۴۳ شماره ثبت ۸۶۴۳۷
بازدید : ۳۱۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
گم گشته ام و راه بسی سخت راهبرم شو...
تا بوده همین بوده و عشق است در به درم شو...
من آن مرغ که در کنجِ قفس بال ندارد...
ای آزاده ترین مردِ جهان بال و پرم شو...
عشق آمده ویران کُند و راه ببندد...
من عقب مانده ام ای قافله سالار همسفرم شو...
شب تا به سحر بَر در خانقاه نشستم...
شاید که اجابت شود این وصل قضا و قدرم شو...
دل دادم و آتش زدی و شعله کشیدی...
تا در گوش تو این ناله ی شبگیر کمی خون جگرم شو...
قصه ی عشق تو دروغی که شده وِردِ زبانم...
با مرگ من آن راست شود گور بیا همبسترم شو...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر زیبا یی نوایم کرده ای
برایم کافی است
با غزل هایت آشنایم کرده ای
برایم کافی است
#م_ب_انصاری_دزفولی