سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    دیگر خودم نیستم

    شعری از

    احسان کشاورز

    از دفتر پوچ نوع شعر تک بیتی

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۴۳ شماره ثبت ۸۶۳۴۷
      بازدید : ۲۷۵   |    نظرات : ۱۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر احسان کشاورز

    عشق تو که بر جان من افتاد 
    دنیایی ز چشمان من افتاد
    * * * * * * * * * * * 
    دیدم تو را قلب من افسون شد 
    حالم به یکباره دگرگون شد 
    دوریِ از چَشم تو جانکاه است
    زیبایی ات زیباتر از ماه است
    یادم نمی آید دگر کیستم 
    دیدم تو را دیگر خودم نیستم
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۱۵
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا بود
    دستمریزاد خندانک
    احسان کشاورز
    احسان کشاورز
    چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴
    درود
    سپاسگزارم از شما استاد
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳

    سلام
    شاعروادیب گرامی
    درود - درود - درود
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    احسان کشاورز
    احسان کشاورز
    سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۸
    سلام استاد انصاری گرامی
    سپاس از لطف همیشگی شما
    ارسال پاسخ
    علیرضا بنایی
    سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰
    زیبا و دلنشین سروده اید
    خندانک
    احسان کشاورز
    احسان کشاورز
    سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۹
    سپاس از شما
    ارسال پاسخ
    فریبا غضنفری  (آرام)
    سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۰
    عشقی ژرف
    درود 🌹🌹🌹
    احسان کشاورز
    احسان کشاورز
    سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۹
    سپاس از شما بانو
    ارسال پاسخ
    ایمان اسماعیلی (راجی)
    سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۲۶
    درود بر شما بزرگوار 🌹🌹
    احسان کشاورز
    احسان کشاورز
    چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵
    درود و سپاس از حضور همیشگی شما
    ارسال پاسخ
    سمانه کیخا
    سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۳۳
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    زیبا
    دنیاتون مملو از عشق و احساس
    احسان کشاورز
    احسان کشاورز
    چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵
    سپاس از شما بانو
    همچنین
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0