شنبه ۳ آذر
دلتنگی شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۱۶ شماره ثبت ۸۶۳۰۹
بازدید : ۵۲۹ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
برایِ دیدنِ رویِ یار...
روزها که نه...
عمرِ من گذشت...
در لحظه لحظه هایِ سخت انتظار...
زخم کهنه ای رویِ قلبِ خسته ام نشست...
در پیِ نگاهِ او...
بارها و بارها پلکِ چشمِ من پرید...
حسِ پاکِ من به او عشق آفرید...
در نشستن به داغ انتظار...
از زخمِ قلبِ من خون چکید...
رنگ سرخ عشق در غروب آسمان دمید...
عشق پاک من به او ناگسستنی ست...
در لحظه هایِ سختِ انتظار...
درد هم ستودنیست...
مرگِ من برایِ یار درس دیگریست...
گاه مرگ هم اتفاق بهتریست...
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد | |
|
سپاس استاد اخباری گرانقدر | |
|
سپاس بانوی عزیز | |
|
سپاس بانو | |
|
سپاس استاد | |
|
سپاس از حضور شما | |
|
درود بر استاد گرانقدر | |
|
درود برادر گرانقدرم | |
|
سپاس جناب اسماعیلی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.