سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        بلوط و قوم لوط

        شعری از

        علی برهانی(ودود)

        از دفتر چرندو پرند نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۳۴ شماره ثبت ۸۶۱۵۷
          بازدید : ۳۱۱   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی برهانی(ودود)

        یاهادی المضلین 
        بلوطی گفت ای اتش نسوزانم که بیدارم
        زبان از شعله ای جنبید و گفتا اینو میدانم
        درخت از شعله فرصت خاست تا رازی کند افشا
        کمی اهسته سوزاندش و گفتا زود بفرما
        درخت از کودکی اش گفت و از چوپان ان دوران
        و از هیزم شدن هایش و از ان سایه ی گردان
        از ان کلاغ سهمیه بگیرانی که در کوچند
        و از ان میوه هایش که به قارت رفته با لبخند
        درخت از باد و طوفان گفت و از باران و بهمن ها
        از ایران گفت و از صد شکل تعریفش زه میهن ها
        ولی اتش به سوزاندن تمایل داشت تا قصه
        نمیفهمید دردی را که دندان میکشد ، لثه
        در ان حالی که تر میسوخت ، یک لبخند نابی زد
        خودش را مثل این مردم در این کشور به خابی زد
        و زیر لب فقط میگفت ؛ اتش ریشه گر میداشت
        به جای سوختن گاهی محبت ها رو هم میکاشت 
         
        این شعر رو قرار بود با  اهنگپرواز هما  شب میگریم ، میکس کنم که حالشو نداشتم 
        علی برهانی 
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0