جمعه ۲ آذر
سرشت شعری از سعید ساعدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ شماره ثبت ۸۶۰۹۰
بازدید : ۴۲۳ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب سعید ساعدی
|
خاک را مرغوب می باید برای کاشتن
خاک نامرغوب نآزاید به جز بی بهرگی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تک بیت زیبایی است