سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    برد و باخت

    شعری از

    مرضیه حسینی

    از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۴۲ شماره ثبت ۸۶۰۱۶
      بازدید : ۴۷۰   |    نظرات : ۱۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مرضیه حسینی

     
    قمار کرده ام
    هیچ فکر کرده ای؟
    باخته ام
     دل و دین را به پای تو
    کافر نیستم
    من سراسر "ایمان" شده ام
    ۷
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۴۶
    درود بانو
    کوتاه و زیبا بود خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۲۹
    با سلام وارادت
    درودفراوان برشما
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    فریبا غضنفری  (آرام)
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۵۸
    درود 🌹🌹🌹
    دانیال شریفی ( دادار تکست )
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۵۴
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    مصطفی دهقانی
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۱۳
    آفرین بانو خندانک خندانک
    ندا عبدحق
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۳۶
    دستمریزاد خندانک
    ایمان اسماعیلی (راجی)
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۳۹
    درود بانو حسینی گرامی
    بسیار زیبا و دلنشین بود
    زنده باد بزرگوار🌹🌹🌹
    محمد ترکمان(پژواره)
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۱۵

    ... درود بانو کوتاه خیلی خوبی است

    من اما دیگر نه دلی
    برای سرودن دارم و
    پلی نه برای رسیدن!

    پ.....

    زینب بویری (خزان)
    سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۴۸
    درودشاعربانوی عزیز خندانک
    بسیارزیباست خندانک خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0