جمعه ۲ آذر
موج شعری از ابوالقاسم حيدري
از دفتر بهار نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ دی ۱۳۸۹ ۱۴:۱۱ شماره ثبت ۸۵۹
بازدید : ۹۳۰ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر ابوالقاسم حيدري
آخرین اشعار ناب ابوالقاسم حيدري
|
عاشق يار وديارم همچو موج
پاک وعاری،ازغبارم همچو موج
لرزشی بر تن ندارم همچو بید
سهمگین واستوارم همچو موج
در دل بحر غمم توفان زده
آري آرامش ندارم همچو موج
شورشي افكنده بر جانم رقيب
بي ثبات و بي قرارم همچو موج
گه به ساحل گه به دريا مي روم
با دل زارو نزارم ، همچو موج
بر لبم مهر سكوت است اي دريغ
يك جهان فرياد دارم همچو موج
من ز خود دايم گريزانم ببين
در فرار و بر قرارم همچوموج
در ميان بحر غم چون توسني
سرکش ودریا سوارم همچو موج
بر سر كويش ، در اين تيره شبان
خواهم امشب جان سپارم همچوموج
تا كه بر دامان ساحل سر نهم
دم به دم در انتظارم همچوموج
همچو ( فاني ) روح من آرام نيست دل پريشان ، بي قرارم همچو موج
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.