جمعه ۲ آذر
نیایش شعری از آرش میرزاوند
از دفتر دیوانگی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۳۷ شماره ثبت ۸۵۴۵۲
بازدید : ۲۹۱ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب آرش میرزاوند
|
همه شب ذکر دعایم این است .
دشمنانت نابود.
دوستانت ,به فراوانی دریا باشند.
شهر خوشبختی ات آباد
دلت از غصه به دور
همه ی مردم شهر با تو به سور
وبه هرجا بروی ,مردم آنجا همگی با تو به صلح
وخدا در همه حال پشت و پناهت باشد.
شک ندارم
به یقین با تو سخن می گویم.
دل و جانت اگر از مهر خدا پر باشد
و زبانت همه شب ها
همه روز
همه جا باز شود،با سخن و یاد خدا
بغلت خواهد
و چه زیباست در آغوش خدا
یادی هم کنی از جانب ما
که در حال
وبه هر جا
همه شب ها
همه روز
آرزویم این است !
زندگی روی خوشش را به تو تقدیم کند.
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم جناب استکی که وقت گذاشتید و خوندید. لطف دارید به بنده حقیر
| |
|
سلام جناب دزفولی عزیز لطف دارید شما و این از بزرگواریتونه که وقت میذارید و خط خطی های من حقیرومیخونید.
| |
|
ممنونم دوست عزیزم لطف داری بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
امید بخش
دستمریزاد