جمعه ۲ آذر
عقل شعری از شبنم عبدلی
از دفتر اشعار قدیمی 99 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۱۴ شماره ثبت ۸۵۳۳۷
بازدید : ۴۷۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب شبنم عبدلی
|
عقل فرمان دادَنش بر قلبِ رَنجور از چهروست ؟!
رفتنِ این زَهر بر این روحِ محصور از چهروست ؟!
.
غم به دل باشد ولی لبخند بر لب! مُضحکست
این نقاب از روزِ اوّل تا لبِ گور از چهروست ؟!
.
من که مست از غُصّهاَم! می نوشَمش هرصُبحوشب
دیگر این پرهیز از یک آبِ اَنگور از چهروست ؟!
.
بُغض چون دردِ بَدی باشد که آزارَت دَهَد
طاقتِ این دردِ بی درمانِ مَنفور از چهروست ؟!
.
خنده های از تَهِ دل را "عسل" باید که گفت
ارتباطِ این لُغت با شَهد و زنبور از چهروست ؟!
.
هر نَفَس بیعشق یک رنجیست اِجباری و سخت
یک زمین با این همه انسانِ مَجبور از چهروست ؟!
.
شاعری گر دائماً از عشق می گویَد، نَرَنج
فکر کن با شعرِ خود مأمور و معذور از چهروست ؟!
.
یک نَفَر می نامَدَش عاشق، یکی مَستِ مریض
صبر بر این وصلههای جور و ناجور از چهروست ؟!
.
باید او یادت بیَندازَد مُداوم ، عشق را
گَرنه عُمری زندگی بیعشق و بیشور از چهروست ؟!
شبنم عبدلی
|
نقدها و نظرات
|
درود به شما 🌺 خیلی ممنونم از لطف و محبتتون 🌹🙏 سپاس فراوان 💐🌼 | |
|
سلام 🌺 متشکرم 💐🙏 سلامت باشین همیشه 🌼 | |
|
سلام 🌺 سپاس گزارم 💐🙏 زنده باشین 🌼 | |
|
درود به شما 🌺 لطف دارین 🌹🙏 متشکرم 💐 برقرار باشین 🌼 | |
|
سلام 🌺 نگاهتون زیباست 🌹🙏 خیلی ممنون و متشکرم 💐 زنده باشین 🌼🌼🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیببا و دلنشین بود
دستمریزاد