چهارشنبه ۱۶ آبان
همگامِ بی کسی شعری از بهرام حسنی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۰۱ شماره ثبت ۸۵۳۲۶
بازدید : ۳۶۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهرام حسنی
|
✅ همگامِ بی کسی
▫️ جان های شب گرفته ی ایّام بی کسی،
دل های تب گرفته ی آلام بی کسی،
▫️ مَردم چو دانه های انارند همنشین،
باهم ولی فروشده در کام بی کسی،
▫️ آزاد چون چکاوک و دُرنا به روی آب،
پَر بسته و فروشده در دام بی کسی،
▫️ معنای زندگانی عصر نوینِ ماست؛
( لبخند غم گرفته و گمنام بی کسی)،
▫️ اُفتاده بین عاشق و معشوقِ روزگار،
صد نسل حدِّ فاصله با نامِ "بی کسی".
🔰 شاعر: بهرام حسنی
🔸 سروده شده در سال ۱۳۸۹
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز نقد این شعر و تمامِ اشعارِ شاعرانی که شما نقد میکنید اصلا درست نیست نقد کردن باید در راستای آموزش باشد و نکته ای رو آموزش دهید نه اینکه فقط به تخریب اشعار دیگران بپردازید
شما ترانه سرا هستید و در سبک خودتون هم به نظر بنده تمرین مداوم میخواهید چه برسد به سبک های دیگر شعر تمرین تمرین تمرین این نظر بنده است به شما قصدِ جسارت نداشتم❤ به امید موفقیت های شما🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
دستمریزاد