يکشنبه ۴ آذر
درگاه الهی شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ شماره ثبت ۸۵۳۱۸
بازدید : ۳۰۸ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
تو ای انسان چرا انسان نمایی
اگر خوی بدت را دور نمایی
نمی دانی چقدر تو با صفای
همیشه مهربان و بی جفایی
بگیری دست هر بیچاره ای را
مگر چندی بروی این زمینی
روی مسجد برای خود نمایی
بکن اندیشه هرگونه جفایی
برندت عاقبت بیرون از اینجا
اگر خواهی نخواهی چشم براهی
بده امید یتیمان بی مروت
نمی دانی که دیگر هست راهی
عجب دردیست هرگز کس نداند
دوای درد هر درمانده راهی
چرا هردم کنی تو بی وفایی
مرو بر راه کج پر خار و پر درد
نمی دانی دوای دردهایی
برو فتحی نصیحت کن که خواب است
بده راهی به درگاه الهی
|
نقدها و نظرات
|
همیشه شما لطف دارید سپاس گذارم | |
|
مرد دانا ببوسم دست تو قلب من هست پیوست تو | |
|
درود فرزند عزیزم به زیبایی رخسار شما نیست | |
|
سپاس گذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود