سه شنبه ۱۵ آبان
دل دریایی شعری از مجید آریانژاد
از دفتر نقش خاطر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۵۷ شماره ثبت ۸۵۳۱۶
بازدید : ۳۷۴ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب مجید آریانژاد
|
با قایقی تنها بر پهنه دریا راهی شدم
پارو زنان در اوج بینهایت جاری شدم
دور از هر چه بود و نبود محو گشتم
از سر شوق رو به خورشید فریاد زدم
دریا سرود سازش و آرامش ساز می کرد
امواجش چو آغوش پاک مادران بغل باز می کرد
چه صفایی، چه صلحی در این امواج زیبا بود
با خود اندیشیدم این زلال بِه که در دل جا بود
براستی که باید دل چو دریا پاک و بی آلایش شود
خوشا آنکه در دریای خویش غرق آرامش شود
زان پس آموختم دلی زیباست که دریایی شود
وان دلی که عاری از هر کینه و ناپاکی شود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
دلتان دریایی