بر پایه ی عرش برین،از بی کران ها تا زمین
مکتوب گشته اینچین ،(حیدر امیرالمؤمنین )
بر بال و پرهای ملک،از نور در قلب فلک
با خط سبزی گشته حک،(حیدر امیرالمؤمنین )
اول ولی الله او، اولاتر از او نیست کو؟
بعد از نبی هردم بگو،(حیدر امیرالمؤمنین )
همراه با روح الامین،حبل المتین عین الیقین
کفار را کوبد زمین،(حیدر امیرالمؤمنین )
مجموع تورات و زبور،انجیل و قرآن در حضور
کردست بر دستش ظهور، (حیدر امیرالمؤمنین )
لوح و قلم هم دم به دم،تا عالمیت از عدم
بنوشته خط ها پشت هم،(حیدر امیرالمؤمنین )
گو لا فتی الا به یار،لا سیف الا ذوالفقار
جز نام او ناید به کار.(حیدر امیرالمؤمنین )
آقا خدا را سایه ای،یا با خدا همسایه ای
در شانت آمد آیه ای ،(حیدر امیرالمؤمنین )
بین قدسیان هم با ادب،با انبیا در تاب و تب
تسبیح دارند زیر لب،(حیدر امیرالمؤمنین )
ای جان جان جان جان ، شهد لبت شهد جنان
بر ما کرم کن آب و نان،(حیدر امیرالمؤمنین )
ایمان اسماعیلی راجی
شعرهایم جاودانه خواهند شد
پیش تر از نقد و لطف اساتید ارزشمندم سپاس گزارم 🌹
اجرتان با حضرت مولا(ع)