سه شنبه ۱۵ آبان
رویای من شعری از مجید آریانژاد
از دفتر نقش خاطر نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۱۹ شماره ثبت ۸۵۰۱۷
بازدید : ۶۷۶ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مجید آریانژاد
|
سالهاست در پستوی قلبم دیوانه وار می جویمت
در انتظار لحظه ها، سراسیمه وار می بویمت
تو همانی که قلبم همیشه از وجودش سرریزست
روح عصیانگرم از بوسه های بیشمارش لبریزست
در آبی چشمانت هر آنچه می خواهم هویداست
تنم به لبخند تَرَت در آغاز ابدیت چه سبکبال و رهاست
انوار خورشید تابان در پسِ گیسوان تو منورست
نسیم بهاران از شوق دیدار تن زیبای تو معطرست
در پس کوچه های خیالم حیرانم از تصویر لحظه دیدارت
جانانِ من، بیتابِ آنم بیابم رازِ تسخیر صحنه چشمانت
دنیای من، آغوش من به سوی تو بازست تا بینهایت
رویای من، تنها و تنها میگویم دوست میدارمَت
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاستان استاد گرانقدرم | |
|
سپاس از همراهی شما گرانقدر🌹🌹🌹 برقرار و برفراز باشید. | |
|
سپاس بانوی گرانقدر. نویسا باشید به مهر و هنر🌹🌹🌹 | |
|
سپاس گرانقدر. برقرار و برفراز باشید💐💐💐 | |
|
بسیار زیبا. قلمتان نویسا گرانقدر🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.