دوشنبه ۵ آذر
عاشقی کن شعری از سجاد صمیمی
از دفتر نت عاشقی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۳۳ شماره ثبت ۸۴۹۳۹
بازدید : ۶۰۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب سجاد صمیمی
|
عجب حال خوشی ، احوال خوشی
تا وقتی با منی، دگر غصه ی چی؟
عجب آرامشی - کنارش عاشقی
چه حسی بهتر از همین دیوانگی؟
برایم عاشقی کن فدای رخِ ماهت
تو لیلای من شو، با چشمان سیاهت
من دیوانه ی تو، تو دیوانه ی من
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
آرام تویی، عشق تویی، جان تویی
آنکه شدم عاشقش ای جان تویی
ای جانم، نور چشمانم،
تو شدی دنیام و دین و ایمانم
برایم عاشقی کن فدای رخِ ماهت
تو لیلای من شو، با چشمان سیاهت
من دیوانه ی تو، تو دیوانه ی من
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
----------------
این ترانه از من، چندی پیش با صدای مهدی ساران و تنظیم برادر عزیزم ایمان تیموریان روانه بازار موسیقی شد.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.