يکشنبه ۲۷ آبان
لعنت شعری از سمانه کیخا
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۱:۴۲ شماره ثبت ۸۴۴۵۹
بازدید : ۷۶۴ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب سمانه کیخا
|
چشمانش محرمم بود
محرم قلبی که یک عمر عشقش را در سینه حبس کرده
لعنت به حسی که اورا از من جدا کرده
لعنت به کسی که عاشق ترش کرده
مرا دیگر به تن حسی نیست
از این بی حسی تنم یخ کرده
لعنت به او که عشق مرا
بی دلیل سرد کرده
دارم از دوریش میمیرم
این دوری مرا دیوانه تر کرده
جانم از تن میبرد اما
این بی جانی از لیلا لیلاترم کرده
سمانه کیخا
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سلام
واقعا سپاسگزارم | |
|
سلام از حضور گرمتان سپاسگزارم از شعرتان لذت بردم سپاسگزارم که قسمتی از آن را هم برایم فرستادید و سپاسگزارم که نوشته ام را با دقت خوانده اید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.