جمعه ۲ آذر
زیباترین شعری از مهرداد تقی زاده
از دفتر زیباترین نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۵۷ شماره ثبت ۸۴۴۵۳
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مهرداد تقی زاده
آخرین اشعار ناب مهرداد تقی زاده
|
زیبا ترین
نمی دانم که بودی بر دلم تابیدی
ماه بودی یا ماه را ربودی
شاید شود، روزی رسد
این دیوانگی به پایانش
هیچکس نبود ، دل را خَرد
شاید شوی تو خواهانش
زیبا ترین ،آیا در این ، دل یگانه میشوی
من آوازه خوان قصه ات بگو ترانه میشوی
آخر رود پایان دهد عشقی ک در آغاز ماند
غمش شود ترانه ام بغضی که در آواز ماند
باور نکرد این را دلی ،،،تنها به اعجاز ماند
بی بال و پر با چشمِ تر ،خیره به پرواز ماند
شاید ک عشق با من بیگانه است
آنقدر دل باخته ام ،گویند دیوانه است
شاید که تقدیر مرا ، از تو جدا کند
شاید باز نفسی از تو، مرا مبتلا کند
زیبا ترین ،آیا در این ، دل یگانه میشوی
برای نبض عاشقی بگو بهانه میشوی
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از مهرتون | |
|
سلاماز لطف شما سپاس گزارم | |
|
ممنون برادر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.