يکشنبه ۴ آذر
بزرگ قبیله آدم شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۷:۱۶ شماره ثبت ۸۳۸۴۲
بازدید : ۴۲۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
قلمم را بدست میگیرم
تا برای تو نامه بنویسم
دوست دارم ببینمت جانا
وَ گواهم دو دیده ی خیسم
به نگاهت همیشه محتاجم
وَ دلم تا ابد برایت تنگ
اجل آمد، نیامدی و زده
شیشه ی عمر عاشقت را سنگ
شب میلادت آسمان خندید
بین این خنده، بغض او وا شد
آنقدر گریه کرد امشب که
همه جا غرق در تماشا شد
یاد دارم، به سوز دل مجنون
زد صدا که نیامدی، شد دیر
گفت پیران شهرمان مردند
و جوانْ عاشقت دگر شد پیر
کاش میدیدمت تو را ای عشق
کاش می شد فدای تو گردم
تا نیایی بساط مان این است
ای طبیب دلِ پر از دردم
ای بزرگ قبیله ی آدم
ای وصیِّ پیمبر خاتم
از خدا خواستم ظهورت را
تا زدوده شود ز دل ماتم
اللهم عجل لولیک الفرج
چهارشنبه
۲۰/۰۱/۱۳۹۹
ساعت: ۰۰:۳۰ بامداد
علیرضا مسیحا
|
نقدها و نظرات
|
اللهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹 🌹🌹 🌹 | |
|
اللهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹 🌹🌹 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف اتنظار
میلاد حضرت صاحب الزمان آقا حجت ابن الحسن(عج) مبارک