يکشنبه ۲۷ آبان
پرواز شعری از سعید قنبری حسن کیاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۸:۱۰ شماره ثبت ۸۳۷۸۸
بازدید : ۴۰۳ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر سعید قنبری حسن کیاده
آخرین اشعار ناب سعید قنبری حسن کیاده
|
حالا که سنگ ها همه پرواز می کنند
گنجشک ها طنین سفر ساز می کنند
پروانه ها به رنگ همیشه نمی پرند
خفاش ها تحدّیِ آواز می کنند
سرها به انتظار پریدن نشسته اند
تا زخم های حنجره سر باز می کنند
هِی مغزهای زنگ زده گول می خورند
هی سنگ های مقبره اعجاز می کنند
باید به داد رفتن گنجشک ها رسید
حالا که سنگ ها همه پرواز می کنند
|
نقدها و نظرات
|
سپاس گذارم، عید شما هم مبارک🌹 | |
|
سپاس گذارم، نظر لطفتونه، همچنین برای شما | |
|
نظر لطفتونه، ممنون از نگاه سبزتون🌹🌹 | |
|
درود، ممنون از نگاه سبزتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد حضرت صاحب الزمان آقا حجت ابن الحسن(عج) مبارک