شنبه ۳ آذر
آیدا شعری از اصغر محمودی( مور )
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ شماره ثبت ۸۳۵۰۰
بازدید : ۴۲۳ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر اصغر محمودی( مور )
آخرین اشعار ناب اصغر محمودی( مور )
|
من شنیدم
روی تو
ماه را زیباتر می کند
بوسه لبهای تو
لاله را
گلگون می کند
من شنیدم
اوج را با کبوتر
قسمت می کنی
گاه
مرغان دریا را
با موج خیالت
تر می کنی
می زنی گاهی قدم
با حس یک کاج بلند
می روی تا انتهای کوچه دلواپسی
می شوی
همراز یک روز قشنگ
من شنیدم از پری ها
هم صحبت گل می شوی
گاه گاهی یک نفس
بی واسطه
عاشق و شیدا می شوی
می شوی موسیقی گیتار من
نت به نت را می نوازی
تا یک جهان
آیدا شدن
(مور)
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بزرگوار
پایدار باشید | |
|
سلام .
ممنون از لطف شما .
روزگار خوش . | |
|
سلام و عرض ادب
لطف دارید بزرگوار
روز خوش | |
|
سلام و عرض ادب
سپاس
در پناه حق | |
|
سلام و عرض ادب
ممنون از لطف شما
سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک
بهترینها را برای شما آرزو میکنم .
شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود