دوشنبه ۵ آذر
تاریخ تکراری شعری از علیرضا شاه ولی
از دفتر دیازپام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۲۱:۱۳ شماره ثبت ۸۳۳۶۲
بازدید : ۴۰۶ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علیرضا شاه ولی
|
هق هق ساعت روی میخ دیواری
رویای خاموش با بوی تند کاغذ دیواری
غرق میشود ترانه ای هردم
توی کابوس های ویران شعرم
اشک ژکوند و بوی تلخ سیگار بهمن
کولاک این حجم بوسه ها بر تن
صدای چشمان تیز سرکش ات در جانم
این حس را با تو زیر بارانم
دیدنت یک لحظه صد سال خاطره سازد
بیا و اغاز کن این سازه ها در سوزش ساز تنم
اما هر بار شعر شد صدای تپش قلبم
معشوقه ام نادیده ترک کرد اشیان دلم
ابراز احساسات به حیوانات خوش است
گرچه ندانند چیست عشق
لیک هرچه دارند میدهند در راه عشق
تلخ قهوه بنوش و باز عاشق شو
خلق نمایشی دیگر در استیج حقایق شو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.