دوشنبه ۵ آذر
خودت را ببوس شعری از کبری یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر نثر و انواع آن
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ۰۶:۲۸ شماره ثبت ۸۳۱۷۸
بازدید : ۴۶۶ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب کبری یوسفی
|
اول عاشق خودتت
باش
توی آینه نگاه کن
و
عاشقانه
نگاهت را به
خودتت
بدوز
آنوقت
عاشقانه
برای
خودتت بوس
بفرست
و عاشقانه زندگی
کن
وقتی وجود خودت
را حس کردی
می فهمی
چقدر عاشق هستی
آنوقت
عاشق بودن
خدا را به خودت
حس می کنی
و
عاشقانه ستایش
میکنی
آنوقت
با تمام وجود می گویی
عاشقتم خدا
حتما حس می کنی
که
خدا هم می گوید
عاشقتم
کبری یوسفی
زندگی جریان دارد
زنده باد زندگی😊❤️
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد استکی درودخدا برشما ممنون وسپاسگزارم از لطفت شما درپناه حق باشید باخانواده زنده باد زندگی 🥀🥀🥀🥀 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.