جمعه ۲ آذر
آب حیات جهان شعری از رحمان رامفر(مهدیار)
از دفتر آیینی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۳۰ شماره ثبت ۸۳۰۹۷
بازدید : ۱۴۶۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر رحمان رامفر(مهدیار)
آخرین اشعار ناب رحمان رامفر(مهدیار)
|
آب تویی
ناب تویی
جمله اسباب تویی
طاووس اهل جنتی امام برحق امتی
منتقم خون فاطمه ۱۴معصوم را خاتمه
چهره دلربای تو کی شود آخر عیان
مهدی غائب از نظر تائید نما رفتار شیعیان
۳۱۳یار و یاورت امام کی شود آخرش تمام
تارسد وقت ظهور امام مردم جهان
آقا تو یک ستاره ای بهانه ای نشانه ای
تو یک دلیل محکمی تو مایه ی حیاتمی
العجل العجل منتظران می شنوی
خورشیدپشت ابر تو مایه فخر عالمی
صاحب ثانیه های انتظار
دانا به کل اخبار
حرف دل کل علما
نظر نما به حال ما
کی شود حل این معما
بقیه الله چهره بگشا
بنده به امید دیدار شما هستم زنده
یوسف آخرالزمان عزیز قلب شیعیان
شاید این جمعه بیایدشاید
پرده از چهره گشاید شاید
باید طریق زندگی سمت خدا شود
تا آدم غریق بندگی و از خود جداشود
همه می گوییم خدا کند که بیایی
اما نکند از امام کنیم جدایی
بارهاگفت محمد که علی جان من است
هم به جان علی و خلق محمد صلوات
خواستیم بر اهل زمین منت نهیم و آنها مستضعفان قرار دادیم و برای مستضعفان امام فرستادیم
سوره قصص آیه۵
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف انتظار
یا مهدی ادرکنی