شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب زهرا پورمیرزا
|
من به تو می اندیشم
شبان هنگام
تا به وقت سحر
تا به روشنی رویاها
تا به وقت ساز زدن
یک کوچه، مهتاب، پرسه زدن
یک باغِ گیلاس
یک طعمِ دلپذیر احساس
یک پنجره رو به تمامِ جاده ها باز
یک فکر، آیینه، پرواز
یک دَمِ صبحِ بهاری، چای دَم
و یک احساس که انگار اردیبهشتم
من به تو می اندیشم
در تمامِ لحظه های بی دغدغه
در میانِ خلوتِ زندگی
در میانِ سکوتِ خاطره ها
در میانِ تاریکی مَه واره ها
در بغض شب
خنده های دَم صبح یک کودک
در میانِ رفتن
در میانِ ماندن
در میانِ بغض های در چَنگ
نواختنِ حالِ بَدِ این دل سَنگ
من به تو می اندیشم
کمی رویاگونه
کمی محو
اما باز من به تو می اندیشم
20/ بهمن/98
|
|
نقدها و نظرات
|
از لطفتون ممنونم...شاد باشید | |
|
خییلی از لطفتون ممنون... بهترین ها براتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.