يکشنبه ۲۷ آبان
لبخند تلخ شعری از سمانه کیخا
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۴۳ شماره ثبت ۸۲۸۰۹
بازدید : ۶۲۴ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب سمانه کیخا
|
چشمانت بهم ریخت روح مرا
شاید شیرین کند لبخند تلخ تو عمر مرا
من باخیال چشمانت هی کاهل نمازی میکنم
ببین برباد داده ای دین و ایمان مرا
منی که غیر تو با هیچ کس
نمیخواندم نماز اول وقتم را
روی لبم الحمدالله برای حضور تو بود
حال گرفته کفر، کل ایمانم را
لحظه رفتنت، لااقل بگو چه کنم؟
ببین درون دست گرفته ام قلب بی تابم را
سمانه کیخا
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم سال نو مبارک | |
|
سپاسگزارم سال جدید پر از آرامش برای شما و خانواده محترمتان | |
|
سپاسگزارم ان شاء الله سالی پر از شادی و سلامتی برای شما و خانواده محترمتان | |
|
سپاسگزارم سال نو شما هم مبارک | |
|
سلام سپاسگزارم سال نو شما مبارک | |
|
سلام سپاسگزارم سال نو شما مبارک سالی سرشار از عشق براتون آرزو میکنم | |
|
سلام سپاسگزارم عید شما هم مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.